Особиста сторінка
Інформація про кваліфікацію викладача:
1. Дніпропетровський інститут інженерів залізничного транспорту, рік закінчення – 1976 р., спеціальність – «Мости і транспортні тунелі», кваліфікація – інженер шляхів сполучення-будівельник.
2. Кандидат технічних наук, 192 «Будівництво та цивільна інженерія» (05.23.02 – Основи та фундаменти) (диплом кандидата наук ТН 118664 від 12.04.1989 р.), тема дисертації: «Прогнозування зміни механічних властивостей насипних основ з крупноуламкових ґрунтів, що легко вивітрюються».
3. Доцент по кафедрі тунелів, основ і фундаментів (атестат доцента ДЦ 043108 від 11.11.1991 р.).
Підвищення кваліфікації:
Навчання в центрі підвищення кваліфікації, перепідготовки, удосконалення, факультет підвищення кваліфікації ДНУЗТу, Підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників, курс «Розробка електронних курсів та впровадження дистанційних технологій в навчальний процес», свідоцтво № ЦПК 0111630/131-18, 19.03.2018-13.04.2018.
Виконання функцій (повноважень, обов’язків) наукового керівника або відповідального виконавця наукової теми (проекту), або головного редактора/члена редакційної колегії/експерта (рецензента) наукового видання, включеного до переліку фахових видань України, або іноземного наукового видання, що індексується в бібліографічних базах;
1. «Математичне моделювання взаємодії тимчасового кріплення з оточуючим масивом при будівництві залізничних тунелів» (2019-2020 рр.), № держреєстрації 0119U001140 (науковий керівник).
1. Купрій В. П., Тютькін О. Л., Захарченко П. Є. Обґрунтування параметрів дискретизації при чисельному аналізі тунелів неколового окреслення // Мости та тунелі: теорія, дослідження, практика. – 2017. – № 11. – С. 20-29.
2. Купрій В. П., Тютькін О. Л., Захарченко П. Є. Аналіз особливостей прикладної програми «Ліра» при розрахунках оправ тунелів неколового окреслення // Мости та тунелі: теорія, дослідження, практика. – 2017. – № 12. – С. 41-50.
3. Kuprii V., Petrenko V., Kuprik S., Kripak Ye. Numerical analysis of changing the force factors in temporary lining at the tunnel construction by the NATM // International Conference ESSAYS OF MINING SCIENCE AND PRACTICE (Scopus і Web of Science) // E3S Web of Conferences 109, 00044 (2019).
4. Банніков Д. О., Купрій В. П., Вотченко Д. Ю. Закономірності напружено-деформованого стану оправ під час будівництва пілонної станції метрополітену // Мости та тунелі: теорія, дослідження, практика. – 2021. – № 19. – С. 19-27.
5. Тютькін О. Л., Куприй В. П., Бєлікова С. І. Порівняльний аналіз технологій спорудження ескалаторного тунелю Дніпровського метрополітену НАТМ // Мости та тунелі: теорія, дослідження, практика. – 2021. – № 20. – С. 86-91.
1. Електронний курс в СДН Moodle (ННЦ «Лідер») з дисципліни «Інженерна геологія (МТ)» ©
2. Електронний курс в СДН Moodle (ННЦ «Лідер») з дисципліни «Тунелі і метрополітени (частина І)» ©
3. Електронний курс в СДН Moodle (ННЦ «Лідер») з дисципліни «Основи і фундаменти (МТ)» ©
4. Електронний курс в СДН Moodle (ННЦ «Лідер») з дисципліни «Тунелі і метрополітени (частина ІІ)» ©